მათემატიკის წრე
წრის დასახელება: მათემატიკის წრე „მოაზროვნე"
სკოლა- არასახელმწიფო საერო სკოლა „ალბიონი"
სამიზნე ჯგუფი: IVკლასის მოსწავლეები.
ხანგრძლივობა: 2018-2019 სასწავლო წლის მეორე სემესტრი, შეხვედრები კვირაში ერთხელ, სამშაბათს, 15 საათზე.
საწრეო მუშაობას უხელმძღვანელებს მათემატიკის მასწავლებელი ნონა სანაძე
საწრეო მუშაობის მიზანი:
· გაიუმჯობესონ მათემატიკის ცოდნა
· მეხსიერების გავარჯიშება-ყურადღების კონცენტრირების სწავლა
· მოემზადებიან ოლიმპიადებისთვის
· აითვისებენ ლოგიკური ამოცანების ამოხსნის ხერხებს
· გაეცნობიან სახალისო სიტუაციურ ამოცანებს
მოკლე მიმოხილვა:
ლოგიკური აზროვნების უნარის გამომუშავება მნიშვნელოვანია სასკოლო პროგრამის ნებისმიერი დისციპლინის შესწავლის დროს. ხშირ შემთხვევაში მოსწავლეებს უჭირთ ლოგიკური ამოცანების, მაგალითების გააზრება-ამოხსნა. ამ მიზნით გადავწყვიტე IV კლასში საწრეო მუშაობის ჩატარება.
ზოგადი უნარების განვითარების მიზნით, მოსწავლეები აითვისებენ ლოგიკური ამოცანების ამოხსნის ხერხებს, გაეცნობიან სახალისო სიტუაციურ ამოცანებს.მიეცემათ საშუალება დაეუფლონ სხვადასხვა ქვეყნის საოლიმპიადო მათემატიკურ დავალებებს.
საწრეო მუშაობის პროგრამა
N |
თვე და რიცხვი |
თემა |
აქტივობა |
რესურსი |
1 |
05.02.19 |
შეხვედრა წრის წევრებთან. სამუშაო თემატიკის გაცნობა |
მინი ლექცია. ტესტზე მუშაობა |
ტესტები, ფურცლები, მარკერები. |
2 |
12.02.19 |
დიდი რიცხვების გამოსახვა და ჩაწერა |
რიცხვის ათობით ჩანაწერში ციფრის მნიშვნელობის მითითება. ათობითი სისტემის არსის განხილვა. |
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი. |
3 |
19.02.19 |
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნა |
ამოცანების შინაარსის აღქმა |
დაფა, ცარცი. ბარათები. |
4 |
26.02.19 |
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნა |
მარტივი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნა |
დაფა, ცარცი, ამოცანათა კრებული |
5 |
05.03.19 |
ჯგუფური მუშაობა |
სახალისო სიტუაციური ამოცანების ამოხსნა |
დაფა, ფერადი ცარცი, რვეული, ბარათები. |
6 |
12.03.19 |
საოლიმპიადე ამოცანების ამოხსნა |
ლოგიკური ამოცანების ამოხსნის ხერხების გააცნობა. |
ფანქარი, საშლელი, რვეული, ფიგურები. |
7 |
19.03.19 |
ბრტყელი და სივრცული ფიგურები |
მოდელების შექმნა |
პლასტელინი, ჩხირები. |
8 |
26.03.19 |
მათემატიკური თამაში |
შემოქმედებით უნარის განვითარება. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
9 |
02.04.19 |
ტესტზე მუშაობა |
ამოცანების განხილვა. ანალიზი. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
10 |
09.04.19 |
პერიოდული მიმდევრობა. თამაში ,,გამოცნობა" |
საგნების, ნახატების, ფიგურების პერიოდული მიმდევრობის ნიმუშების გაცნობა. |
გეომეტრიული ფიგურები, ბარათები, ნახატები, ფერადი ფანქრები |
11 |
16.04.19 |
ჯგუფური მუშაობა |
ამოცანების ამოხსნა, განხილვა, გაანალიზება. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
12 |
23.04.19 |
სახალისო ამოცანები |
ამოცანების განხილვა, ანალიზი. |
ამოცანათა კრებული, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
13 |
30.04.19 |
კროსვორდის შევსება |
რებუსების გამოცნობა. |
დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
14 |
07.05.19 |
ტესტზე მუშაობა |
ამოცანების ამოხსნა, განხილვა, გაანალიზება. |
ტესტი, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
15 |
14.05.19 |
თამაში-,,ვინ იქნება პირველი" |
ამოცანების ამოხსნა, განხილვა, გაანალიზება. |
ტესტი, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
16 |
21.05.19 |
ტესტზე მუშაობა |
ამოცანების ამოხსნა, განხილვა, გაანალიზება. |
ტესტი, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი. |
17 |
28. 05.19 |
მათემატიკური ფაზლების აწყობა |
ფიქრი და სწორი გადაწყვეტილების მიღება |
ფლომასტერი, წებო,ფერადი ფურცლები. |
18 |
04.06.19 |
ფაზლების გამოყენებით ამოცანების ამოხსნა |
საინტერესო და სახალისო პროცესის შექმნა და ამოცანების მარტივად ამოხსნა |
ფლომასტერი, წებო,ფერადი ფურცლები. |
19 |
11. 06. 19 |
შემაჯამებელი შეხვედრა |
|
|