ინგლისური ენის წრის მუშაობის
პროგრამა
(2017-2018 სასწავლო წლის II სემესტრი)
ინგლისური ენის წრის მუშაობის მიზანი და ამოცანები:
მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება სწავლების ოთხივე კომპონენტში. (წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა)
* მოსწავლეთათვის დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება
*მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
* ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
* მოსწავლეთა ინტერესის გაღვიება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
* მოსწავლეებში ისეთი უნარების გამომუშავება, როგორიცაა დამოუკიდებელი აზროვნება, ანალიზი და ნებისყოფა
*ინტერაქტიული სწავლების შეცნობა და მისადაგება.
წრის სახელწოდება:Happy English
წრის მუშაობის განრიგი: სამშაბათი - მე-7 გაკვეთილი
დრო: 45წთ.
კლასი: 3 1კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10 მოსწავლე
წრის ხელმძღვანელი: ინგლისური ენის პედაგოგი - მანანა მუკატარიძე
ინგლისური ენის წრის მუშაობის თემატურ-კალენდარული გეგმა
მე-31 კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა - 10 მოსწავლე
საათების რაოდენობა - 21
|
თემა |
მეთოდი |
კლასის ორგანიზაციის ფორმა |
სასწავლო რესურსი |
რიცხვი თვე |
აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი |
1
|
ჩვენი სამყარო.
1.ნასწავლი სიტყვების გამოყენება
2. მოსმენა |
თამაშით სწავლება |
ჯგუფური |
ფერადი სურათები, პლაკატები, ტელევიზორი. |
16.01.2018 |
მოსწავლე შეძლებს კითხვებზე პასუხის გაცემას ახალი სიტყვების გამოყენებით. |
|
3. ჩემი ქვეყანა.
4. ,,მე ვცხოვრობ" სიმღერა |
ნახატით სწავლება |
ინდივიდუალური, ჯგუფური |
ფერადი ფურცლები, დაფა, ფლომასტერი, მაგნიტაფონი. |
23.01.2018 |
მოსმენილი ტექსტის გაგება და მეტყველებისა-თვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების გამომუშავება. |
|
5. შეხედე და გამოიცანი |
სურათების დალაგება თანმიმდევ-რობით |
ჯგუფური, წყვილები. |
ფორმატები, ფანქრები, წებო, დაფა. |
30.01.2018 |
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის აქტივობებში მონაწილეობის მიღება. |
|
6. წერითი სამუშაო |
ტექსტების შევსება |
ინდივიდუალური |
ფურცლებიკალმები |
6.02.2018 |
მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება |
2
3
4
|
ჩემი საყვარელი ზღაპარი 1. მულტფილმის ნახვა 2. კითხვებზე პასუხის გაცემა 3. გმირების აღწერა
4. როლების განაწილება 5. საყვარელი გმირის დახატვა 6. სიმღერა
კუთვნილებითი და ჩვენებითი ნაცვალასახელები
მოსმენა 1. მოუსმინე და დააკავშირე 2. მოუსმინე და გააფერადე |
მცირე ზომის ფილმის ნახვა და საუბარი
როლების განაწილება ნიღბების გამოყენება
თვალსაჩინო-ების გამოყენება თამაში „ვისი ნივთია"
მცირე ზომის ტექსტის მოსმენა |
ჯგუფური
ინდივიდუ-ალური ჯგუფური
ჯგუფური ინდივიდუ-ალური
ინდივიდუ-ალური |
ტელევიზორი დაფა ფერადი სურათები
მაგნიტოფონი,ნიღბები, დაფა
პლაკატები დაფა სხვადასხვა თვალსაჩინეო-ბა
მაგნიტოფონი ფურცლები ფერადი ფანქრები |
13.02.2018
20.02.2018
6.03.2018
6.03.2018 |
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრი-რებული ტექსტის გაგება (ზღაპარი, მოთხრობა)
მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქცია-ში მონაწილეობა
მოსწავლეს გამომუშავე-ბული აქვს ელემენტარუ- ლი უნარ-ჩვევები
მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება |
5
6 |
ვინ არის ყველაზე ჯანმრთელი და ძლიერი 1. სხეულის ნაწილები
2. სიმღერა „ჩემი სხეული"
3. ახალი სიტყვების გაანალიზება და განმტკიცება
უცნობი ტექსტის მოსმენა
1. გავაკეთოთ თოჯინა
2. სიტყვების ამოცნობა
წერითი სამუშაო |
თამაში: „ვინ არის ძლიერი?"
აბა, გამოიცანით
ნახატის მიცემა და სხეულის ნაწილების გამოჭრა
გონებრივი რუკა
ლექსიკური სიტყვების გამოყენება |
ჯგუფური
ინდივიდუ-ალური
ინდივიდუ-ალური წყვილები
ინდივიდუ-ალური |
სურათები პლაკატი
მაგნიტოფონი ფერადი სურათები
მაკრატელი, ფურცლები, წებო, სხვადასხვა ნივთები სხეულის ნაწილებისთვის
ფურცლები კალმები
|
20.03.2018
27.03.2018
3.04.2018
|
მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს მეტყველებისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები
მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება
მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურების დაცვა
|
7 |
ხალხი 1. ახალი სიტყვების შესწავლა
2. სურათების მიხედვით ზედსართავი სახელების გამოყენება
3. ტექსტის მოსმენა და გაანალიზება
4. ნახატის მიხედვით მოთხრობის შედგენა
5. ტექსტი
6. ფილმის ნახვა |
სურათების გამოცნობა
პლაკატები ზედსართავი სახელების სქემა
მოუსმინე და უპასუხე
თამაში: „შეხედე და გამოიცანი"
წერითი დავალება
ფილმის ჩვენება |
ინდივიდუ-ალური
ჯგუფური
ინდივიდუ-ალური
ჯგუფური წყვილები
ინდივიდუ-ალური
ჯგუფური |
დაფა
პლაკატი სურათები
მაგნიტოფონი
დაფა, ფერადი ფანქრები, ფურცლები
ფურცლები, კალმები
ტელევიზორი ლეპტოპი |
10.04.2018
17.04.2018
24.04.2018
1.05.2018 |
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი სიტყვების და ტექსტის წაკითხვა და გაგება
მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მიკროტექსტების შედგენა
მოსწავლეს შეუძლის წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის გაუმჯობესების მიზნით
მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ტექსტის აგება |
8
9 |
ძმები გრიმების ზღაპარი
1. ზღაპარის გმირების გაცნობა
2. მოსმენა
3. ახალი სიტყვების შესწავლა
4. როლების განაწილება
5.სიმღერის მოსმენა
6. მინი სპექტაკლი
მოსმენა და სიტყვების შევსება |
მოსმენა
სურათებით გამოცნობა
როლური თამაში
მაგნიტოფონით მოსმენა
მოუსმინე და შეავსე |
ჯგუფური
ინდივიდუ-ალური ჯგუფები
ჯგუფური ინდივიდუ-ალური
ინდივიდუ-ალური |
მაგნიტოფონი ფერადი სურათები
დაფა ფურცლები
დაფა, ფურცლები, ცარცი, ფერადი ფურცლები
მაგნიტოფონი
ნიღბები, ფორმები, მაგნიტოფონი
მაგნიტოფონი, ფურცლები |
8.05.2018
15.05.2018
22.05.2018
29.05.2018 |
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მინი-ტექსტის გაგება
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორ-ციელება, ზღაპრის დადგმა, ან ზეიმის მოწყობა
მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგი-ების გამოყენება |
10
11
|
ფესტივალები და დღესასწაულები
1. მოსმენა
2. ახალი სიტყვების გაცნობა
3. სურათების გამოცნობა
4.სიმღერის მღერა
საზაფხულო არდადეგები |
თამაშით სწავლება
სურათების გაცვლა
როლების განაწილება |
ჯგუფური
წყვილებში
ჯგუფური
ჯგუფური |
ფოტოები პლაკატები
მაგნიტოფონი
მაგნიტოფონი დაფა ფლომასტერები
ტელევიზორი მაგნიტოფონი |
5.06.2018
12.06.2018 |
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ტექსტის გაგება და ახალი სიტყვების გამოყენება
ნასწავლი მასალის გამოყენება სხვადასხვა ტიპის აქტივობებში |