ქიმიის წრე „მოლეკულა“

მთავარი » სიახლეები » ქიმიის წრე „მოლეკულა“

ქიმიის წრე „მოლეკულა“

ქიმიის წრე

 

წრის დასახელება: „ მოლეკულა"

სკოლა - არასახელმწიფო საერო სკოლა „ალბიონი".

სამიზნე ჯგუფი:  IX    კლასის მოსწავლეები.

ხანგრძლივობა: 2018-2019 სასწავლო წლის მეორე სემესტრი,

შეხვედრები კვირაში ერთხელ, სამშაბათს 8:30 სთ-ზე

საწრეო მუშაობას უხელმძღვანელებს ქიმიის უფროსი მასწავლებელი

ლალი ჯმუხაძე.

საწრეო მუშაობის მიზანი:

 

·        მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ე.ს.გ.-ს მოთხოვნების მიხედვით.

·        მოსწავლეთა დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარება.

·        პრობლემის გადაწყვეტის უნარების ჩამოყალიბება.

·        ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

·        სხვისი აზრის პატივისცემის ჩამოყალიბება.

·        პრეზენტაციის უნარის განვითარება.

 

ქიმიის წრეში მუშაობა მოსწავლეებს დაეხმარება მოვლენების და ნივთიერებების კლასიფიცირებაში, ქიმიური რეაქციების მიმდინარეობის ნიშნების და პირობების ანალიზსა და კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბებაში, ამოცანის პირობების ანალიზსა და გადაწყვეტაში. 

ქიმიის წრის თემატურ-კალენდარული გეგმა

·        მოსწავლეთა რაოდენობა-24

·        საათების რაოდენობა-17

N

თვე და რიცხვი

თემა

აქტივობა

რესურსი

1.

12.02

წრის წევრებთან საორგანიზაციო საკითხებზე საუბარი. წლის მუშაობის მიზნების გაცნობა.

მინილექცია

კომპიუტერი

2.

19.02

ქიმიური მოვნელები (რეაქციები). ქიმიური რეაქციების კლასიფიკაცია.

ჯგუფური მუშაობა

მარკერები, ფურცლები, სახელმძღვანელო

3.

26.02

ნივთიერ

 

ებები. ნივთიერებების კლასიფიკაცია.

არსებული ცოდნის გააქტიურება.

დაფა, ცარცი, რვეული.

4.

5.03

ნაერთთა კლასების შედგენილობა-ოქსიდები, ფუძეები, მუავები, მარილები, კლასიფიკაცია სახელწოდებები.

წინარე ცოდნის გამოყენება.

დაფა, ცარცი, რვეული.

5.

12.03

ნაერთთა კლასების-ოქსიდები, ფუძეები, მჟავები, მარილები-ფიზიკური დაქიმიური თვისებები.

ჯგუფური მუშაობა

რვეული, სახელმძღვანელო.

6.

19.03

ნაერთთა კლასების ხერხები.

თვალსაჩინო პრაქტიკული მუშაობა.

ქიმიური ნივთიერებები დაჭურჭელი.

7.

16.03

ნაერთთა კლასებს შორის კავშირი.

ცოდნის შეჯამება

სქემები. ცარცი, დაფა.

8.

2.04

მჟავა და ფუძე მარილები-შედგენილობა, სახელწოდებები, მიღება, თვისებები.

წყვილებში მუშაობა.

რვეული, დაფა, ცარცი, კალამი.

9.

16.04

ფიზიკურისიდიდეები-აღნიშვნა, ერთეულები, მათშორისკავშირი.

მონაცემთა ანალიზი.

ცხრილები

10,

23.04

ამოცანების ამოხსნა ქიმიური ფორმულების მიხედვით.

ამოცანის ამოხსნა ალგორითმის გამოყენებით

ცხრილი, რვეული, დაფა, ცარცი.

11.

30.04

ამოცანების ამოხსნა ქიმიური ფორმულების მიხედვით

ამოცანების ამოხსნა, რედაქტირება

რვეული, დაფა, ცარცი.

12.

7.05

ამოცანების ამოხსნა ნივთიერებათა ნარევის შედგენილობის განსაზღვრაზე.

წყვილებში მუსაობა.

რვეული, კალამი.

13.

14.05

ამოცანების ამოხსნა აირთა ნარევის მოლური მასის განვითარება

ამოცანის ამოხსნა ალგორითმის გამოყენებით

ცხრილი, რვეული, ცარცი, დაფა.

14.

21.05

ამოცანების ამოხსნა ქიმიური რეაქციის ტოლობის მიხედვით.

ცოდნის გამოყენება.

რვეული, კალამი, ამოცანების კრებული.

15.

28.05

ამოცანები ქიმიური რეაქციის და ფიზიკური ფორმულების გამოყენებისთ

კრიტიკული აზროვნების ჩამოყალიბება.

სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა, ცარცი.

16.

4.06

ამოცანები ხსნარებზე-გახსნილი ნივთიერების მასური წილი, ხსნარების სიმკვრივე.

ჯგუფური მუშაობა.

დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი.

17.

11.06

შემაჯამებელი შეხვედრა.

შთაბეჭდილებების გაზიასები.

კომპიუტერი.

 

ქიმიის წრის წევრები:

აბესაძე გიორგი   ( IX კლასის)

გოგიაშვილი დეა

გრძელიძე ნინო

ელიოზაშვილი მარიამ

მათიაშვილი ანა

მდივანი სალომე

კაპანაძე თეკლა

ნინუა ლუკა

კუსიანი დეა

კილაძე ბარბარა

ოთარაშვილი ანა

სიჭინავა თათა

ჭკადუა გიორგი

აზიზოვა ნოვრუზ

ლეთოდიანი მარიამ

მიქიანი მარიამ

მუსაევი ამირან

ბარჯაძე თეკლა  (x კლასი)

ბუაძე საბა

იარაჯული ანა

მაზიაშვილი ლაშა

მკრტიჩიანი ანჟელა

ორჯონიკიძე ლუკა

ჯოხარიძე ელენე


სკოლის გალერეა

ჰოლი
საკლასო ოთახი
საკლასო ოთახი